"გოოოოლ!" - ეს ლუდი "ნატახტარის" ახალი სახელია!

"გოოოოლ!" - ეს ლუდი "ნატახტარის" ახალი სახელია!

"არაფერია ახალი იმაში, რომ მსოფლიო ჩემპიონატი ფეხბურთში, არის მსოფლიო მოვლენა. ეს არის ზეიმი, რომელსაც აღნიშნავს ყველა. ისინიც კი, ვინც არ არიან სპორტის ამ სახეობის განსაკუთრებული გულშემატკივრები, ჩართულნი არიან საფეხბურთო ციებ-ცხელებაში. ბუნებრივია, ყველა ბრენდი ცდილობს ამ სახალხო ზეიმს გამოეხმაუროს. ამის შესახებ ინფორმაციას კომპანია "ზედაზენი" ავრცელებს.

ლუდი "ნატახტარიც" არ არის გამონაკლისი. მითუმეტეს, ჩვენთვის ტრადიციაა, რომ ვეხმაურებით ევროპისა და მსოფლიო ჩემპიონატებს. ამჯერად, გამოწვევა იყო ის, რომ გვინდოდა, კამპანია ყოფილიყო ყველა სხვა ბრენდის საკომუნიკაციო კამპანიისგან გამორჩეული. მზად ვიყავით რევოლუციური და გაბედული ნაბიჯისთვის, თუ ის სიამოვნებას მიანიჭებდა მომხმარებელს და ღიმილს მოჰგვრიდა მას.

როდესაც გაჩნდა იდეა, ბრენდის სახელი, საგანგებოდ ჩემპიონატის განმავლობაში, შეგვეცვალა და მისთვის "გოოოოლი" (საფეხბურთო ნატახტარი) დაგვერქმია, ვიფიქრეთ, რომ ბრენდის ათწლიანი ისტორია და მაღალი ცნობადობა გვაძლევდა ასეთი თამამი ნაბიჯის გადადგმის საშუალებას. ამ გზით, ლუდი "ნატახტარი" ფეხბურთის ყველაზე სასიამოვნო მომენტთან დავაკავშირეთ.

თან, ლუდი ხომ ფეხბურთის გულშემატკივრობის განუყოფელი სასმელია. ვიმედოვნებთ, ამ კამპანიით სიამოვნებს შევმატებთ ფეხბურთის საყურებლად შეკრებილ მეგობრებს, მივცემთ საშუალებას, დატკბნენ საყვარელი ლუდით და სარეკლამო ჭრებში სტანდარტული სარეკლამო მესიჯის ნაცვლად, გასართობი შინაარსის ვიდეორგოლები იხილონ", - განმარტავს "ნატახტარის" უფროსი ბრენდ მენეჯერი, ანა ქარჩავა.

"მსოფლიო ეკონომიკური თავისუფლების" რეიტინგში 162 ქვეყანას შორის საქართველო მე-7 ადგილზეა

"მსოფლიო ეკონომიკური თავისუფლების" რეიტინგში 162 ქვეყანას შორის საქართველო მე-7 ადგილზეა

1 საათის წინ

დაზუსტებული მონაცემებით, 2016 წელს საქართველო 7-9 ადგილებს იყოფდა ავსტრალიასა და მავრიკის რესპუბლიკასთან, ხოლო 2017 წელს მე-9 ადგილზე იყო. "მსოფლიო ეკონომიკური თავისუფლების" 2018 წლის რეიტინგი ასეთია: ჰონგ-კონგი; სინგაპური; ახალი...

USD 2.6226
EUR 3.0868
GBP 3.4416
TRY 0.4228